vrijdag 17-02

23 februari 2017 - Roermond, Nederland

Vandaag is de laatste dag van de projectweek !

Het was de bedoeling dat we ons om 10:00 's ochtends deden melden bij het Roermond beeld in de stad van Roermond.

Eenmaal aangekomen liepen we samen naar het start plein en hier kregen we uitgelegd dat we een foto wandeling zouden gaan lopen. Deze foto wandeling bestond uit bepaalde beelden bijvoorbeeld wat we moesten zoeken, en hier een vraag over beantwoord.

Om 12:00 moesten we ons weer melden op het plein waar we ook gestart zijn, en toen kregen we pauze tot 13:45. Van 14:00 tot 14:40 kregen we een rondleiding door het Arresthuis van der Valk hotel in Roermond.

Het hotel is zeker een bezoek waard, het is mooi ingericht van binnen.  Vroeger was dit een gevangenis en dit is nog heel goed te zien. Het hotel is gerenoveerd maar het is toch nog de oude staat van hoe de gevangenis vroeger was. Nadat we paar verschillende kamers te zien hebben gekregen en een kleine rondleiding door het hotel zelf met de bijbehorende uitleg kregen we een stuk vlaai en een kop koffie.

Hierna was deze dag voorbij en was het dus het einde van de projectweek.