Woensdag 15-02-2017 Hasselt.

16 februari 2017 - Hasselt, België

Halloo!

In het verhaal van vandaag zal ik jullie vertellen over de dag dat we naar Hasselt geweest zijn, en hoe deze verlopen is.

Het was de bedoeling dat we om 08:45 bij het station in Maastricht aanwezig waren, vanuit hier moesten we de lijn pakken ( dit is de Belgische bus lijn ) en hebben we iets langer dan 1 uur in de bus gezeten. Rond 10:15 kwamen we aan in Hassselt op het Dusartplein.

Bij aankomst kregen we meteen 1 uur vrije tijd omdat de groep nog niet compleet was.

Vervolgens gingen we een bezoek brengen aan het Jenever museum deze viel helaas erg tegen! Na het bezoek aan net museum moesten we een wandelingen maken door Hasselt en 4 bezienswaardigheden bezoeken waarvan we per persoon minimaal met 3 op de foto moesten.

Deze bezienswaardigheden waren:

- modemuseum

- heilig Paterlie

- Z33

- Sint- Quintinuskathedraal

Het was een leuke dag en ik vond dat het groepje wat verantwoordelijk was hiervoor het netjes geregeld had. Hasselt is een leuke stad, met winkels. En ook zijn er genoeg mogelijkheden om te lunchen of gewoon lekker wat te drinken.

Om 15:30 moesten we ons weer verzamelen bij de bushalte en toen gingen we naar huis!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade